1758 Visitor Messages

  1. lol wow ur old! LOL jk jk. I don't mind how long u stay on here, you're cool :B
    Boys can like Hello Kitty. It doesn't make them gay :P
    Ik Spanish too. :3
    not fluently though. Anyway, i luv ur avvie but i'm afraid I have no idea who it is -_- ^^" o.O
    Enlighten me!
  2. Aww, your avatar is sooo cute! How are you sweetie?
  3. I didnt notice my profile picture was a shiny Umbreon O_O,

    But i shall get an umbreon avatar!!! (Sorry cyndaquil )
  4. yeh. i like tulips and roses. :].
  5. lol yeah sometimes. I would also pretend to be her in my backyard. It was kind of weird cuz I would talk to myself cuz I was an only child back then....And holly?? o_O EH?
    Aw u were scared of her?
    Lol u aren't evil...! And I thought u were like 14? :/
  6. Aww cute avatar cya tomorrow!!!!
  7. I actually dunno how i am fairly ************************, what friend code?
  8. Ehhum, Actually it used to be hg/ss but i have diamond! Will it work during a walkthrough?
  9. lol I record my dreams sometimes as well =}
    I dream of alot of things, but never anything Harry Potter...YET!! ^^"
    When I was little I used to dream of being a sailor scout! Sailor Sun, with a cat named Solar and a dog named Sunbeam lol
    =3
    My dream journal even has interpretetions!
    Hey y'know what Idk abt you? Do U have a blog?
    -Reyna
  10. Wait which version, AND WHO THE hay is Bill?
Showing Visitor Messages 1021 to 1030 of 1758
Page 103 of 176 FirstFirst ... 3 53 93 101 102 103 104 105 113 153 ... LastLast
Page 103 of 176 FirstFirst ... 3 53 93 101 102 103 104 105 113 153 ... LastLast
About santa123fawr@hellokitty.com

Basic Information


Date of Birth
August 16
About santa123fawr@hellokitty.com
Biography
I'm a fairy and a pokemon fan xD

KORRINA IS MINE BTW
Location
Shalour city? :o
Interests
Cute things, Pokemon, Flowers, Korrina, dressing girly
Occupation
~The Innocent Child~
Nickname
~Corni Number One Lover~

Signature


I AM Santa123fawr

I have a crush on Korrina from Pokemon x and y that....i feel i need to tell the whole net about cuz it's real big and stuff o.o;

My gender is irrelevant, have a nice day now.
And I didn't make my awesome av :3 xD

Statistics


Total Posts
Total Posts
2,698
Posts Per Day
0.87
Albums
Total Albums
2
Total Pictures
57
Visitor Messages
Total Messages
1758
Most Recent Message
08-15-2018
General Information
Last Activity
08-17-2018 08:58 PM
Join Date
03-08-2011
Referrals
0

84 Friends

Showing Friends 1 to 10 of 84
Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast